Dodatni popust na zamjenu zaslona Samsung mobilnog telefona
17.01.2020

U PERIODU OD 21.01.2020 do 29.02.2020
Ulaskom u Novu godinu Smart Smart Servis odlučio je dodatno nagraditi korisnike svojih usluga i to dodatnim popustom na popravak zaslona Samsung mobilnih telefona.
U niže navedenoj tablici možete provjerite okvirnu cijenu popravka ekrana Samsung mobilnih telefona koji se nalaze na promociji.
Model | Redovita cijena zamjene ekrana | Promotivna cijena zamjene ekrana |
Samsung Galaxy S8 | 1580,00 | 1400,00 |
Samsung Galaxy S8+ | 1605,00 | 1400,00 |
Samsung Galaxy S9 | 2000,00 | 1500,00 |
Samsung Galaxy S9+ | 2065,00 | 1650,00 |
Samsung Galaxy S10e | 1500,00 | 1300,00 |
Samsung Galaxy S10 | 2000,00 | 1600,00 |
Samsung Galaxy S10+ | 2200,00 | 1760,00 |
Samsung Galaxy Note8 | 1880,00 | 1500,00 |
Samsung Galaxy Note9 | 2150,00 | 1720,00 |
Samsung Galaxy Note10 | 2100,00 | 1750,00 |
Samsung Galaxy Note10+ | 2400,00 | 1990,00 |
Samsung Galaxy A7 | 990,00 | 550,00 |
Samsung Galaxy A10 | 610,00 | 450,00 |
Samsung Galaxy A20 | 590,00 | 450,00 |
Samsung Galaxy A30 | 700,00 | 600,00 |
Samsung Galaxy A40 | 770,00 | 650,00 |
Samsung Galaxy A50 | 740,00 | 600,00 |
Samsung Galaxy A70 | 970,00 | 830,00 |
Samsung Galaxy A80 | 990,00 | 800,00 |
Napomena:
Iznosi navedeni u rubrici “Promotivna cijena zamjene ekrana” odnose se isključivo za uređaje koji su osobno dostavljeni na naše servisne lokacije u Splitu, Ul. kralja Zvonimira 4 te u Zagrebu, Arena centar, Vice Vukova 6, (Samsung Experience Store).
Navedeni iznos se može razlikovati od finalne cijene ako se ustanove dodatni kvarovi ili oštećenja uređaja koja uključuju, ali ne ograničavaju, korištenje dodatne opreme koja nije proizvedena od strane Samsunga, oštećenja nastala prodorom vode ili tekućine, pregorene elektroničke komponente, ostala mehanička oštećenja.
* Promotivna cijena vrijedi za jednokratna plaćanja.
Za dodatne upite slobodno nas kontaktirajte nas putem kontakata navedenih na dnu stranice.
Uvjete i odredbe promocije molimo provjerite na linku.
Blog
U sklopu našeg servisnog poslovanja vrlo često dolaze nam upiti korisnika kako točno izgleda servis mobilno telefona, tableta ili pak TV uređaja.
Kako bi odgovorili na neka od tih pitanja odlučili smo napraviti seriju blogova koji će ukratko pokušati objasniti i dati odgovore na upravo ta pitanja.
Zbog sigurnosnih razloga, ali i pravila servisa molimo Vas da imate na umu sljedeće:
- Navedeni sadržaj objavljujemo isključivo u edukativne svrhe
- Molimo Vas da isto ne pokušavate učiniti kod kuće po principu uradi sam
- Dijelovi procesa neće biti u potpunosti prikazana
- Svi serijski i IMEI brojevi biti će zamućeni