BLOG

Naslovna  //  Blog  //  Servis Samsung bijele tehnike

Servis Samsung bijele tehnike

 

28.02.2022

 
 

Za razliku od servis mobilnih telefona, servis bijele tehnike se pretežno odvija u domovima ili pak poslovnim prostorima korisnika naših usluga. Sukladno navedenom  proces je sličniji servisu TV uređaja i zahtjeva od korisnika, ali i servisa, malo više vremena, prostora i planiranja.

Kod servisa bijele tehnike uveliko ćemo se osloniti na informacije koje ste nam dali prilikom razgovora o kvaru na Vašem uređaju. Navedeno koristimo u svrhu adekvatne pripreme servisa što uključuje i pripremu rezervnih dijelova. Pojednostavljeni proces servisa Samsung kućanskih aparata opisujemo niže:

  1. Putem telefonskog poziva ili popunjavanjem našeg online obrasca dogovorit ćemo termin servisa. U slučaju popunjavanja online obrasca možete očekivati i dodatni telefonski poziv od strane našeg operatera. Molimo Vas da prilikom naručivanja imate točnu oznaku modela i verzije uređaja ili serijski broj.
  2. Termine potvrđujemo s rasponom od 2 sata tako da u slučaju da smo najavili termini između 14 i 16 sati molimo Vas da budete kod kuće u navedeno vrijeme. U slučaju pomicanja obavijestit ćemo Vas telefonskim pozivom.
  3. Na Vašu adresu naši stručni i ovlašteni serviseri doći će sa svom potrebnom opremom i predviđenim rezervnim dijelovima. Već po dolasku naši djelatnici pristupaju prvo dijagnostici kvara, a potom uklanjanju kvara.
  4. U slučaju dodatnih kvarova naši djelatnici će Vas obavijestiti o navedenom i napraviti novu ponudu.
  5. Naš posao ne prestaje sa servisom. Kao ovlašteni servis Samsung bijele tehnike na sve ugrađene rezervne dijelove dajemo garanciju.

Molimo Vas da prije našeg dolaska omogućite nesmetani pristup uređaju koji želite servisirati sa svih strana te da uklonite svu robu ili sadržaj iz Vašeg kućanskog aparata.

 
 

U sklopu našeg servisnog poslovanja vrlo često dolaze nam upiti korisnika kako točno izgleda servis mobilno telefona, tableta ili pak TV uređaja.

Kako bi odgovorili na neka od tih pitanja odlučili smo napraviti seriju blogova koji će ukratko pokušati objasniti i dati odgovore na upravo ta pitanja.

Zbog sigurnosnih razloga, ali i pravila servisa molimo Vas da imate na umu sljedeće:

- Navedeni sadržaj objavljujemo isključivo u edukativne svrhe

- Molimo Vas da isto ne pokušavate učiniti kod kuće po principu uradi sam

- Dijelovi procesa neće biti u potpunosti prikazana

- Svi serijski i IMEI brojevi biti će zamućeni