Promjena radnog vremena radi virusa COVID-19
20.03.2020
Poštovani,
Zbog novonastalih okolnosti vezanih uz ograničenje širenja virusa COVID-19 prijemni dio Smart Smart servisa u Zagrebu i Splitu radit će kako je niže navedeno:
SPLIT
Prijemni dio servisa radit će na način da u svakom trenutku u prostorijama servisa može biti maksimalno jedna osoba. Molimo Vas da poštujete preporuke Zavoda za javno zdravstvo te prilikom eventualnog čekanja za ulaz držite međusobni razmak od jednog metra.
Za sve klijente s područja grada Splita, a sukladno napucima Zavoda za javno zdravstvo, organizirali smo i službu prikupa i dostave Vaših uređaja. Kako bi organizirali prikup i povrat Vaših uređaja molimo obratite se našim djelatnicima na:
- e-mail: split@smartservice.hr
- telefon: 0914789936
ZAGREB i ostali gradovi
Prijemni dio servisa u Zagrebu do nove obavijesti je zatvoren. Kako bi ipak osigurali nesmetan servis Vaših uređaja organizirali smo službu dostave koja će postupati sukladno napucima Zavoda za javno zdravstvo. Kako bi organizirali prikup i povrat Vaših uređaja molimo obratite se našim djelatnicima na:
- e-mail: info@smartservice.hr
- telefon: 0914789926
Smart Smart d.o.o. poduzeo je i nastavit će poduzimati sve radnje koje omogućavaju brzi i efikasni popravak Vaših uređaja.
Vaš Smart servis
Blog
U sklopu našeg servisnog poslovanja vrlo često dolaze nam upiti korisnika kako točno izgleda servis mobilno telefona, tableta ili pak TV uređaja.
Kako bi odgovorili na neka od tih pitanja odlučili smo napraviti seriju blogova koji će ukratko pokušati objasniti i dati odgovore na upravo ta pitanja.
Zbog sigurnosnih razloga, ali i pravila servisa molimo Vas da imate na umu sljedeće:
- Navedeni sadržaj objavljujemo isključivo u edukativne svrhe
- Molimo Vas da isto ne pokušavate učiniti kod kuće po principu uradi sam
- Dijelovi procesa neće biti u potpunosti prikazana
- Svi serijski i IMEI brojevi biti će zamućeni