BLOG

Naslovna  //  Blog  //  Servis neidentificiranog kvara s oštećenjima nastalim od strane krajnjeg korisnika

Servis neidentificiranog kvara s oštećenjima nastalim od strane krajnjeg korisnika

 

  Autor: / 02.12.2019

 
 

U naš servis korisnici povremeno dolaze s uređajima koji jednostavno ne rade. Navedeno može biti razlog tvorničke greške, nepažnje korisnika, uporabe neovlaštene dodatne opreme ili čak nečega što volimo nazvati korisničkom intervencijom.

Kao i kod većine popravaka svi unie body uređaji otvaraju se uporabom specijalnog uređaja. No već prije samog pregleda ovog uređaja i prije otvaranja bilo je razvidno da nešto nije kako treba biti. Prije svega samo staklo koje se nalazi ispred kamere bilo je zamućeno s unutarnje strane (što je vrlo često uzrok prodor vlage u uređaj ili povremeno pokušaji saniranja vlage uporabom mikrovalne pećnice te nekih drugih izvora topline.

Nakon što smo otvorili uređaj pregledom komponenata nažalost utvrdio se je najgori mogući scenarij. Uređaj je bio izložen vanjskom utjecaju, točnije utjecaju mikrovalne pećnice.

Kako smo naveli uloga ovoga bloga je i edukativna, dakle dragi korisnici molimo Vas nemojte „sušiti“ mobilne telefone u mikrovalnoj pećnici. Navedeno će dovesti do daleko većeg kvara tj. oštetit će i dodatne komponente koje su unatoč originalnom kvara vrlo vjerojatno ostale ispravne.

Jednako se odnosi i na sušenje fenom, sušenje na radijatoru, izlaganja direktnom sunčevom svjetlu, ali i umetanja riže u konektore tj. portove, npr. otvor za punjenje ili pak otvor za slušalice.

Osim gore navedenog tako zvano „rootanje“ telefona jednako tako može dovesti do hardverski problema na samome uređaju, a u svim gore navedenim slučajevima korisnik gubi tvorničko jamstvo.

 
 

U sklopu našeg servisnog poslovanja vrlo često dolaze nam upiti korisnika kako točno izgleda servis mobilno telefona, tableta ili pak TV uređaja.

Kako bi odgovorili na neka od tih pitanja odlučili smo napraviti seriju blogova koji će ukratko pokušati objasniti i dati odgovore na upravo ta pitanja.

Zbog sigurnosnih razloga, ali i pravila servisa molimo Vas da imate na umu sljedeće:

- Navedeni sadržaj objavljujemo isključivo u edukativne svrhe

- Molimo Vas da isto ne pokušavate učiniti kod kuće po principu uradi sam

- Dijelovi procesa neće biti u potpunosti prikazana

- Svi serijski i IMEI brojevi biti će zamućeni